м. Хмельницький, вул. Свободи, 48

Спадщина

Послуги

Шановні клієнти! До Ваших послуг нотаріус Нагорна здійснює оформлення спадщини. Нагадуємо, що приватні нотаріуси мають право оформлювати спадкові права на майно осіб, які померли після 31 травня 2009 року (тобто з 01 червня 2009 року включно). Наголошуємо, що відповідно до Закону України “Про нотаріат” в оформленні спадщини приватні нотаріуси наділені усіма повноваженнями на рівні з державними нотаріусами.
При оформленні спадщини у нас Ви отримаєте всебічне кваліфіковане обслуговування без черг, при цьому вартість наших послуг за оформлення спадщини є дуже демократичною!!!
Що необхідно знати Вам про оформлення спадщини:
-    процедура оформлення спадщини більше не є важким довготривалим процесом відстоювання у довгих чергах, тепер Ви можете просто зателефонувати до нас і записатися на прийом у зручний для Вас час!
-    Якщо у Вас сталася трагічна подія і Вам необхідно оформити спадкові права, ми намагаємося для наших клієнтів зробити оформлення спадщини якнайменш складним і затратним процесом!
-    Не потрібно зволікати з оформленням спадщини, закон встановлює шестимісячний термін для подачі заяви про прийняття спадщини. Даний термін починає свій перебіг з дня смерті спадкодавця.
-    При першому візиті до нотаріуса ми надамо Вам безкоштовну всебічну консультацію стосовно оформлення спадщини та Ваших спадкових прав.
-    При оформленні спадщини у нас Ви сплачуєте лише дві тверді суми за відкриття спадщини і за видачу свідоцтв, інших додаткових платежів Вам не потрібно здійснювати!!!

Документи, які подаються спадкоємцями для оформлення спадщини:

І. Відкриття спадкової справи:

-    для подачі заяви про прийняття спадщини Вам необхідно особисто  з’явитися до нотаріуса, при собі мати паспорт; ідентифікаційний номер; Свідоцтво про смерть, довідку про причину смерті; довідку ЖЕО з місця проживання померлого, яка підтверджує, що померлий по день смерті проживав за конкретною вказаною адресою, будинкову книгу (якщо померлий був прописаний в приватному будинку), довідка ЖБК (якщо будинок, в якому був прописаний померлий, – кооперативний); документ, який підтверджує Ваші родинні відносини з померлим (Свідоцтво про народження, про укладення шлюбу тощо); довідка ЖЕО Ф-№3 (про склад зареєстрованих з померлим осіб); заповіт (за наявності). Всі документи подаються в оригіналах, нотаріус самостійно знімає копії для формування спадкової справи. Додатково, за наявності на руках у спадкоємців, нотаріусу пред’являються документи, які підтверджують право власності померлого на спадкове майно (Свідоцтва про право власності на квартиру, Договір купівлі-продажу, дарування, ощадні книжки тощо);
-    у разі, якщо з різних причин Ви не маєте можливості зібрати перерахований пакет документів, нотаріус має право відкрити спадкову справу за заявою спадкоємця при наявності лише Вашого паспорта та ідентифікаційного номера. В подальшому вищеперераховані документи збираються спадкоємцем або витребовуються в компетентних органах на запит нотаріус
ІІ. Провадження по спадковій справі:

-    після відкриття спадкової справи у нотаріуса за заявою будь-кого з спадкоємців усі інші спадкоємці подають свої заяви про прийняття спадщини вже до того нотаріуса, який відкрив спадкову справу;
-    якщо Ви подали заяву про прийняття спадщини до нотаріуса до шести місяців після смерті спадкодавця, то подальше оформлення Ваших спадкових прав вже не обмежується законом конкретними строками;
-    після відкриття спадкової справи спадкоємці за запитом нотаріуса отримують в компетентних органах (в БТІ, в органах держкомзему тощо) документи, необхідні для переоформлення спадкового майна на ім’я спадкоємців, для цього спадкоємці надають нотаріусу документи, які підтверджують право власності померлого на спадкове майно (Свідоцтва про право власності на квартиру, договір купівлі-продажу, дарування, ощадні книжки тощо). У разі відсутності на руках у спадкоємців вказаних документів, дані документи отримуються на запит нотаріуса;
-    важливо звернути Вашу увагу на те, що за виготовлення запитів Ви не сплачуєте додаткових коштів, усі ці витрати входять у фіксовану суму, яка сплачується при відкритті спадкової справи. Наші нотаріуси здійснюють постійний юридичний супровід і консультують Вас при зібранні Вами документів необхідних для оформлення Ваших спадкових прав і допомагають Вам долати труднощі, які можуть виникнути при отриманні Вами документів в державних органах в межах нотаріальної компетенції.

ІІІ. Отримання свідоцтва про право на спадщину:

-    після спливу шести місяців після смерті спадкодавця і отримання усіх необхідних документів нотаріус має право видати спадкоємцям свідоцтва про право на спадщину;
-    нотаріус призначає за попереднім узгодженням з Вами зручний для Вас та інших спадкоємців (за наявності) час для видачі свідоцтв про право на спадщину;
-    проекти свідоцтв готуються заздалегідь, в обумовлений час Ви приходите та отримуєте Свідоцтво про право на спадщину.

На цьому закінчується процедура оформлення Вами спадкових прав у нотаріуса.

Скачати

У 2014 році зареєструвати права на нерухоме майно та їх обтяження можна буде за спрощеною процедурою

11 лютого 2014 року набирають чинності нові Порядки: Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень

21 Январь 2014 Подробнее...

Спрощено процедуру державної реєстрації друкованих ЗМІ

Про це йдеться в наказі Міністерства юстиції України № 2623/5 від 12 грудня 2013 року «Про внесення змін до Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації».

17 Январь 2014 Подробнее...

Пройшла Перша спартакіада нотаріусів України

20 вересня 2013 року в Мелітополі (Запорізька область) відбулася Перша спартакіада нотаріусів України, в якій

17 Январь 2014 Подробнее...